HTML

hé, 68!

Negyven ugyebár. Ez az életkor valahol félút, bár azt mondják, minden csak most kezdődik. Na nézzük, mi volt eddig, és mi jön eztán! Írok arról, ami zavar, ami teccik vagy fordítva. Amit szeretek esetleg szerettem. Néhakicsitnagyon magamról. Titkokról, árnyakról. Ez van negyven tájékán.

Friss topikok

2008.10.10. 10:29 bé mint esz

56 és gyerekek, meg egy töri tanár és a számlák

Találkoztam ma egy történelem tanárral. Általános iskolában tanít, egyébiránt osztályfőnök, de leginkább Judit néni.
Ötvenhatról beszélgettünk - aktuális munkám szerint egy ált. iskolai tanárt kellett erről faggatnom - , arról, mit tudnak a gyerekek 12-13 évesen ebben a témában.

Azt mondja Judit néni, felnőttként néha többet akarunk adni gyerekeinknek, mint amit az életkoruk indokol. Hát nem tudom. Néhány napja már, hogy a nagyobbik fiam, aki éppen most elsős, tehát hét éves, azt kérdezte tőlem: "anya, hogy van az, hogy régen nagyobb volt Magyarország, mint most?". Ostobán belebonyódtam Trianonba, említettem még a háborút, meg hogy vesztettünk, a veszteseknek, a rossz oldalon állóknak fizetni kell. Mi így fizettünk. Mondom, a gyerek még most elsős. Hogy mit fogott be mindabból, amit elmondtam, egyszer kiderül. Talán nem terheltem túl. De abban biztos vagyok, ha kérdez, arra válaszolni kell.

Én most azt kérdezem magamtól, mellesleg tőletek is, ki miért fizet naponta? Természtesen nem anyagi értelemben (én speciel egy hete hurcolok magammal egy csekket, ha majd befut a pénzem, azt is rendezem), jóval inkább átvitt értelemben.

Ki mikor egyenlített ki utoljára erkölcsi számlát?
Nos?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hajaj68.blog.hu/api/trackback/id/tr75706459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása