HTML

hé, 68!

Negyven ugyebár. Ez az életkor valahol félút, bár azt mondják, minden csak most kezdődik. Na nézzük, mi volt eddig, és mi jön eztán! Írok arról, ami zavar, ami teccik vagy fordítva. Amit szeretek esetleg szerettem. Néhakicsitnagyon magamról. Titkokról, árnyakról. Ez van negyven tájékán.

Friss topikok

2008.11.19. 10:16 bé mint esz

Begyött a hideg, itt van újra

Nekem már tegnap gyanús volt az időjárás. Bolyongtam a Móricz Zsigmond téri felfordulásban, aluljáróban le-fel, deszkapallókon által, és fáztam.
Mondom a Kicsinek, hú a mindenségit, a vékony kabát van rajtad, a kesztyűd meg ki tudja, hogy hol, mire ő ragyogó szemmel azt válaszolja, nem baj, semmisebaj, menjünk be egy könyvesboltba. Pára futja el a szememet, magamat látom, ahogy gyerekként valamelyik felmenőmet cibálom a Margit körúti antikváriumba, és esküdözöm, hogy ez a könyvem még nincs meg, aztán hazaérve elnyúlok a rökamién, és csak olvasok.
Hát én ezt imádom a hidegben!

Tegnap egy közönségtalálkozóra mentem az Alexandra Könyváruházba, jól fél órával a megbeszélt idő előtt érkeztem. És mit találok a második emeleten? Na mit? Hát egy antikváriumot. Marha jó ötlet, mintha valahol, tán a Könyvjelzőben olvastam volna róla, az ember beviszi a régi kinőtt könyveit, aztán persze ott ragad a nagy nézelődésben, és elviszi helyettük a mások, régi kinőtt könyvét. Mondjuk az azért meglepett, hogy egy gyakorlatilag ismeretlen orosz szerző molylepke gubókkal megtűzdelt keményfedeles könyve mi a frászért kerül 800 pénzbe, de egye fene, biztos van, akinek így is megéri.
 

Szóval mindebből a lényeg, drága feleim: ebben a pocsék, ritka borongós, ám hideg időben tessék menni könyvesbolta, antikváriumba. Melegedjen a lelkünk, kapaszkodjunk régi emlékekbe, kutassunk nekünk szóló könyveket. Így legyen. Ámen.

Szólj hozzá!

Címkék: könyv régi könyvek alexandra antikvárium könyváruház hideg idő


A bejegyzés trackback címe:

https://hajaj68.blog.hu/api/trackback/id/tr47777351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása